Vi söker en kommunikativ Projektkoordinator – SharePoint Online & Teams

Söker du en utvecklande och utmanande roll på ett roligt ställe med smarta människor?

Vi söker en projektkoordinator för att hjälpa kunden strukturera, koordinera och driva framåt diverse frågeställningar inom SharePoint Online och Teams. Så som implementering av nya processer och systemstöd.

I rollen ingår uppdatering av projektflöden, att bistå utvecklaren med t.ex. att identifiera deadlines, delta i framtagning av beslutsunderlag till styrgrupp och dokumentera möten. Samt att agera stöd till utvecklingsteamet och underhålla med projektinformation till kunden.

Dina nya kollegor delar gärna med sig av sina kunskaper och erfarenheter för att ni tillsammans ska utvecklas. På TriaTech kommer du att arbeta tillsammans med ett erfaret team inom SharePoint Online – på så sätt kommer du snabbt komma in i din nya roll hos oss. Din uppgift är att leda och hjälpa kunden genom behovsprocessen i SharePoint Online och Teams.

Du är

Kommunikativ, proaktiv och lösningsorienterad. Älskar att gå kunden tillmötes och ser möjligheter i att förenkla kundens vardag i molnet. Du är pedagogisk och bekväm i kundkontakt vare sig det gäller pre-sale eller att driva workshops. Kanske du redan idag utvecklar lösningar som underlättar för verksamheten eller kollegorna.

Engagerad, noggrann och tycker om att lära dig nya saker.
Tycker om människor och har erfarenhet att processleda externt och internt.
Du gillar att samarbeta, men kan även ta egna initiativ och dela med dig av information.
Ser möjligheter och är IT intresserad i grunden.

Nyfiken och driven.

Du har

Arbetat med eller är bekant med PowerShell, Power Automate och/eller dokumenthantering i SharePoint Online. Samt är bekväm i Microsoft 365-miljön. Specialkompetens inom andra områden är meriterande, som exempelvis projektledning inom infrastruktur.

Roligt ställe med smarta människor

Vi är ett härligt gäng som stöttar varandra och har roligt tillsammans – hos oss kommer du snabbt in i gemenskapen. Här är du delaktig i beslut som fattas och kommer ha stora möjligheter att påverka din arbetsdag. Att arbeta flexibelt och möjlighet att lösa vardagspusslet med hybridarbete är något du kan göra här. Ett nyrenoverat kontor i centrala Borlänge, med en tom plats väntar på just dig!

Vi har en trivselgrupp som aktiverar oss både på arbetstid och fritid. Samt friskvårdsbidrag och gör gärna aktiviteter ihop även efter arbetstid. Där tycker vi även att fika är ett viktigt inslag under arbetsdagen, kaffe och skratt med kollegorna förlänger (arbets)livet!

Kolla gärna runt på vår webbplats för att skapa dig en digital känsla av oss.

Är TriaTech den du söker?

Skicka in din ansökan med CV till ansokan@triatech.se.
Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta vår Verksamhetschef Åsa. Ring Åsa Jennervall på 070-673 01 85 eller skicka e-post till asa@triatech.se