Support och kontakt

Support & kontakt

Support av vår helpdesk som består av trevliga och kompetenta människor som hjälper er med IT-strul som ni behöver bli av med så snabbt som möjligt. Ni kan vända er till vår helpdesk med vilka IT-relaterade frågor som helst, allt från att semestern raderat lösenordet ur minnet till synkroniseringsproblem och en dator som vägrar bete sig på rätt sätt.

Alla som tecknar ramavtal med TriaTech kan nyttja vår helpdesk. Tjänsten kan köpas löpande, då ni bara betalar för den tid ni nyttjar, eller fastprisavtal med en fast månadskostnad, oavsett hur mycket hjälp ni behöver.

Fjärrsupport

Våra helpdeskavtal

Support per användare

Support per användare

Obegränsad tillgång till helpdesk

Fastprisavtal för enskilda användare ger obegränsad tillgång till stöd och hjälp hos TriaTechs uppskattade helpdesk.

Tidsgaranti för alla

Tidsgaranti för alla

Garanterad inställelsetid

Ett tryggt supportavtal som till en fast månadskostnad garanterar tidsbestämd support och åtgärd för samtliga i er organisationer.

Support på plats

Support på plats

Regelbunden support hos er

Service och support på plats hos er. En av våra tekniker eller konsulter kommer till er under bestämt antal timmar i månaden.

Denna webbplats använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Läs Integritetspolicyn.